Tuesday, March 11, 2008

محدش مقدر

دششششششششششش صوت موبيل بيترمى على الترابيزة
رامى: أووووووووووووووف
هبة وشريف فى نفس واحد: مالك بس؟
رامى: أنا مش فاهم هيا عايزه ايه
شريف : هيا مين
رامى: دينا
هبة تتحول من التعاطف إلى لمحة من الغضب : أنا عارفة وانت يا شريف عارف دينا زعلانة ليه؟
شريف: لا مش فاهم
رامى: لما انتى فاهمها كده ما تتجوزيها انت يا ست هبة. أنا عمال احرق فى دمى علشان نتنيل على عنا نتجوزوهيا بتعمل مشاكل
هبة: لأ انت مش بتقدر انت مش فاهم حاجة انت مش همك الا نفسك انت عايز تاحد بس مش بتعرف تدى يا ششش رامى
شريف: عمل ايه رامى علشان تطيحى فى بالشكل ده اهدى من فضلك
هبة : اللى بيعمل حاجة غلط بيبقى عارف بظبط هوا عمل ايه بس بيستهبل ومعدوش نقطة دم مش حاسس بالناس اللى حارقة دمها علشانه دى مبقتش عييييييييشه
صمت رهيب
رامى: يا شريف اعتقد ان هبة بتتكلم عليك
شريف: أنا مش فاهم هيا عايزه ايه ما حنا كنا كويسيين انا خلاص زهقت
رامى: طب ما نكلم دينا نسألها هبة زعلانة ليه؟ أكيد هى مقدره مش شريرة زينا ومش بتقدر
هبة: ايوه هيا بنى ادمه أنتوا حلاليف
رامى: ما أنا قلت لك من الأول انتوا ربنا يخليكوا لبعض وأنا وشريف ربنا يخلينا لبعض
هبة: مش قلت لك انت حلوف؟؟


No comments: